ÁSZF, adatvédelmi tájékoztató

 

Jótállási időtartamok:

APC új termékek esetén az APC by Schneider Electric az alábbi jótállási időket vállalja termékeire:
Élettartam garancia: Protectnet, Surge Arrest,  PTEL2
3 év: Smart-UPS SMT és SMX széria (akkura csak 2 év), Back-UPS BE széria, BR550GI, BR900GI, BR1200GI, BR1500GI.
2 év: összes többi termék

APC felújított termékek esetén cégünk vállalja az 1 év jótállást.

Minden egyéb készülékre, kellékre és akkura lentebbi bontásban érvényes a szavatosság vagy jótállás.

Akkumulátorok esetén a szavatosság vagy jótállás csak megfelelő karbantartás mellett érvényesíthető, valamint a nem megfelelő töltésből, állásból, mélykisütésből adódó károkért felelősséget nem vállalunk és erre szavatosság sem vonatkozik!
Beépítés előtt bizonyosodjunk meg a befogadó készülék helyes működéséről (töltőfeszültség, mélykisülés előtti automata lekapcsolás, stb.).

Az ügyintézés menete: írásban (e-mail vagy levél) be kell jelenteni számunkra a garanciálisnak vélt problémát, majd a visszaigazolást követően a hibásnak vélt alkatrészt vissza kell juttatni hozzánk lehetőség szerint szakszerűen becsomagolva, a vásárlást igazoló számlával vagy annak másolatával együtt, majd azt átadjuk hivatalos bevizsgálásra. Amennyiben a hiba tényleg gyártási hibából származik, a termék szakszerűen és a leírtaknak megfelelően lett beszerelve, és rendeltetésszerűen volt használva úgy a azt cseréljük. Amennyiben a hiba nem gyártási hiba miatt történt, úgy nem áll módunkban cserélni.

Szolgáltatási díj

A szolgáltatási díj magában foglalja a csomag összekészítési költségét, a csomagolását, az ahhoz felhasznált anyagokat, valamint a szállítást egy irányba. Ez a díj csak szerződésszegés (nem lemondott és át nem vett rendelés) esetén kerül felszámításra, egyéb esetben kizárólag  a szállíási díjat tartalmazza, mely közvetített szolgáltatás. Szerződésszegés esetén továbbá a visszaszállítás díja is a vevőt terheli, mely plusz költség.